tirsdag den 3. september 2013

Første skoledag

Jeg troede aldrig jeg skulle sige dette, men jeg har glædet mig rigtig meget til første skoledag.

Det første jeg ligger mærke til på vej ned til første time er kontrasten mellem, hvor mange mennesker, der var på campus i går, og hvor mange mennesker, der var på campus i dag - den var STOR! Der var så mange mennesker, specielt nede ved Convocation Mall (billedet), hvor der var linet op med små stande, gratis kaffe og høøj musik. Jeg eeeelskede det!

Min første time var Consumer Behaviour, hvilket er det fag, jeg har glædet mig allermest til - og med god grund. Til trods for hans ret så skræmmende ratings på RateMyProfessors, fik jeg et rigtig godt førstehåndsindtryk af min professor. Han havde humor, var meget kontant, havde en kæmpe bunke erfaring inden for marketing, psykologi og antropologi - hvilket sjovt nok er nogle af de fagområder, der interesserer mig allermest - og var, ikke mindst, meget glad for at bruge ironi, hvilket jeg fandt underholdende i modsætning til alle de studerende i klasselokalet, der var vokset op i Asien.

Og nu hvor vi er ved Asien - hold da helt fest hvor er der mange af dem herovre, inklusiv på campus!

Anyways, jeg ser virkelig frem til undervisningen i Consumer Behaviour, og baseret på mine meget positive følelser indeni lige nu, kan jeg vist godt slå fast allerede nu, at jeg bliver rigtig glad for faget :)

Mine to sidste roommates flyttede ind i går, og de er rigtig søde. Den ene er en canadisk dreng, og den anden er en russisk dreng, og de har begge boet her før. Vi skal nok få det skægt! I morgen tager vi til noget Wings-night på Campus-pubben, Highland Pub, for at bonde lidt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar