fredag den 1. november 2013

Halloweeeeeeeen

I den sidste uges tid har jeg fået fejret Halloween godt og grundigt. Det var en fed oplevelse at se hvor meget mere folk går op i det herovre end i Danmark!
Jeg valgte at klæde mig ud som en cowgirl:














Sidste lørdag havde jeg fået stablet en Halloween Club Crawl på benene, hvor 40 af de udvekslingsstuderende festede igennem hele natten, iklædt sjove kostumer, hvilket var skide skægt! Mit favoritkostume var uden tvivl 50 Shades Of Grey :D

I næste uge sker der noget, som jeg har set frem til i 3 års tid, og som var hvad der fik mig til at få øjnene op for Canada i første omgang.... Jeg skal til Banff :) For dem der ikke ved hvad Banff er:














Ja, jeg ved det, ubeskriveligt smukt og JEG SKAL DERHEN!??
Vi er 8 personer der tager afsted fra 7-12 november, og har tænkt os at tage et smut forbi Jasper og Calgary nu hvor vi er i området :) Jeg glæder mig sindsygt meget!!!!!!!

Jeg har for tiden været meget frustreret over én af mine lærere fra mit News Media, the Public and Democracy course. Han er uprofessionel og giver aldrig ordentlig besked - selv når det omhandler eksaminer og store opgaver! En del af os har tænkt os at klage til kommunikationsafdelingen, hvis det bliver ved sådan her...... Men ellers er jeg rigtig tilfreds med alle de courses jeg har valgt :)

Jeg kan slet ikke forstå at jeg flytter ud fra campus om halvanden måned..... Heldigvis skal jeg først hjem om 2 måneder!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar